YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

10 Ağustos 2012 Cuma

HAYIRLI CUMALAR HEPİMİZE

Mübarek Ramazan Ayı nasıl geçiyor? Benim ki biraz buruk, rahatsızlığımdan dolayı oruç tutamıyorum en son oruç tutmayı denediğimde acile kaldırmışlardı tekrar göze alamıyorum oğlum daha çok küçük hastalanırsam fena olur.
Oruç tutamamak dışında orucun özüne uygun davranmaya çalışıyorum her zaman başarılı olamasamda devam.
Bu kutsal ayın o muhteşem tesiri ruhlara iyi geliyor bu kesin, keşke her zaman aynı terbiye içinde geçse ömrümüz, acın halinden anlayan, israfın olmadığı, her türlü süsü püsü fazlalığı üstümüzden attığımız daha sade yaşamları sürdüğümüz, aşırı hırsın sevilmediği bir yaşam.
Ne kadar kararınca tüketir, sahip olduklarımızı paylaşırsak o kadar zenginleşecek gönlümüz, yüreğimizi açıp güzellikleri ortaya dökme zamanı, öyle bir zamanda yaşıyoruz ki bireysel olarak mutlu olmak hiç bir anlam ifade etmiyor bana, eminim bu yazıyı okuyan sizler için de geçerlidir bu. Tüketim toplumu olmanın getirdiği ruhi sıkıntılarımızı atlatmanın tek yolu birbirimize kenetlenmek, maneviyatımızdaki boşlukları doldurmak paylaşmak paylaşmak paylaşırken maddi manevi üretmek.
Sağlıkla kalın.


2 yorum:

Ra55 dedi ki...

Merhabalar Uzunincebiryol,

Önce geçmiş olsun dileklerimi iletir, Cenab-ı Hakk'tan şifalar dilerim.

Evet, orucunuzu sağlığınız yüzünden tutamadığınız için Ramazan ayını böyle buruk geçirmekte çok haklısınız. Ancak, Ramazan ayının ruhuna uygun bir şekilde yaşadığınız için de çok mutlu olmalısınız. Cenab-ı Hakk, zaten yüce kitabında sağlıklı kulları için oruç tutmalarını öneriyor.

Birbirimize sıkıca kenetlenip, birlik ve beraberliğimizi koruyacağımız şu dönemde buna ne kadar ihtiyacımız olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde.

İsraftan kaçınmamız ve sevdiğimiz şeylerden paylaşmamız gerektiğini de bildiğimiz halde İslam'ın bu iki güzel hasletini bir türlü hayata geçiremiyoruz. Cenab-ı Allah, tüm bu güzel hasletlerin sözde kalmamasını bizzat hayata geçirildiği takdirde muvaffak olunacağını açıkca belirtmiştir.

Bu bağlamda Cenab-ı Allah, bizleri israftan kaçınan ve sevdiği şeylerden infak eden kullarından eylesin.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

Ra55 dedi ki...

Merhabalar,

Kur'an-ı Kerim bu gecede inmeye başladığı için bu gece, gecelerin en feyizlisidir ve bin aydan daha hayırlıdır.

Meleklerin ve Namus-u Ekber'in Allah'ın izniyle her türlü iş için yeryüzüne indiği Kadir Gecenizi kutlar, tüm insanlığın hayrına vesile olmasını dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, muhabbetlerimle.