YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

24 Ocak 2013 Perşembe

MERHABA BLOGCUM

Seni unuttum sanma blogcum hep aklımdasın lakin elim varmadı işte, bir türlü yazamadım içimdekileri, ben içime attıkça büyüdü büyüdü kabına sığmaz oldu düşüncelerim.
Gerçekleri bile bile her şeyin bir doğru zamanı olduğunu bile bile acı çeker mi bir yürek, çekiyor işte, bir yandan kendime kızarken bir yandan terbiyemi takınmaya çalışıyorum, uslu ol, tevekkül et diyorum yüreğime.
Çocuk gibiyim, naif kırılgan, kabuğuma çekilip bakmak istiyorum çevreme ama kimse dokunmasın benim kabuğuma, o beni saklasın gören gözden belkide kendi gözümden.
Bu akşam güzel bir gündü Mevlid Kandiliydi blogçum, dua ettik, Hz. Peygamberimizden şefaat diledik, Allah'a dua ettik tıpkı bir çocuk gibi korunmaya muhtaç, şefkate muhtaç biri gibi, öyle değil miyiz zaten?
Bize bizden yakın olan Yaradan'a hamd olsun gözümüzü gören, yüreğimizi hisseden yaptığı için.
Bu gece oğlumu uyuturken Ayet-ül Kürsiyi okudum yüksek sesle, uyumayan oğlum rahatladı birden anne küçük kırmızı kitabını okur musun, işaret parmağınla takip ederek oku ben dinlemek istiyorum dedi. Dört yaşındaki oğlum cevşeni okumaya başlamamla birlikte iki dakikada uyudu, e her gün böyle yapayım o zaman demek ki iyi geliyor yavruya, bana da.

4 yorum:

Profösör dedi ki...

Maşallah.. Her şey yolundadır inşallah.. Blog bizim bir anlamda dertlerimizi paylaşan bir dostumuz. Sevincimizi de..

uzunincebiryol dedi ki...

Sağolun Profösör, Allah'ın izniyle her şey yolunda olacak inşallah, her şeyin bir vakti var vaktinden önce olmuyor hiç bir şey. Sağlığımız yerinde çok şükür dünyalık dertlerde önünde sonunda hallolur değil mi ama. İnsanlık hali işte benim ki. Ziyaretiniz için çok teşekkür ederim.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Uzun İnce Bir Yol.

Blog sayfanıza verdiğiniz isimden de anlaşılacağı üzere, işte bizler uzun ince bir yolun yolcusuyuz. Bu yol kimine göre çok geniş ve rahattır, kimine göre de ince ve meşakkatlidir.

İnsan olan insana, kamil-i insana uzun ve incedir bu yol, İnsanlıktan nasibini almayana da geniş ve rahattır bu yol.

Hepimiz bu yolun yolcusuyuz. Bu yolun meşakkatlerini aşarken Cenab-ı Allah'a güveneceğiz ve kendimiz de sabredeceğiz. Güven ve sabırla aşılamayacak hiç bir ince yol yoktur.

Tekrar blog sayfanızdan sesinizi duymak çok güzeldi.

Mevlid kandilinizi kutlar; Cenab-ı Allah'tan bu mübarek kandillerin tüm insanlığa sevgi, rahmet, huzur ve barış getirmesini niyaz ederim.

Selam ve dualarımla.

uzunincebiryol dedi ki...

Recep Bey ne güzel söylediniz, ne iyi ettiniz de geldiniz, hoş geldiniz tekrar. Doğru söylersiniz bu yol uzun ince bir yol, tökezlediğimiz anlar oluyor hep hem de çok ama tekrar ve tekrar ayağa kalkma gücünü veren Allahıma binlerce şükürler olsun.

Selam ve dularımla:)