YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

16 Aralık 2011 Cuma

YORUM YAZMAK

Takip ettiğim blogları okumayı seviyorum, yorum bırakmayı, fikir paylaşmayı. Yorum yazmak önemli benim için yorum almak da. Yorum yazarken seçtiğim kelimelere dikkat ederim elimden geldiğince, yazının neşesine ya da hüznüne kapılıp karşı tarafı üzecek bir söz söylemekten çekinirim, yorum yazıp ta göndermeden önce defalarca bakarım bir hata yapmış mıyım diye.
Yüz yüze konuşmak farklıdır, konuşmanın gidişatından mimiklerinden asıl ne demek istediğini daha kolay kavrar insan o zaman bile çelişkiye düşüp zıtlaşmaz mıyız karşımızdakiyle işte o yüzden dikkat ederim yorum bırakırken.
Yağmur yağmaya başladı şimdi, çatıyı dövüyor damlalar. Senenin bitmesine az kaldı, muhasebe defteri 2011 açık duruyor hala, yılın son günlerinin hesabı tutulacak, doğrular yanlışlar ayıklanacak, 2012'ye umutlarla başlanacak.

10 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Size gelmeyi, sizi okumayı seviyorum. Bazen okuyup çıkıyorum, bazen yazıp siliyorum. Böyle sadece okuyup çıktıgım çok blog var. Sonra diyorumki senin gelip okudugunu nerden bilicek? yorum yazmazsan eger.

Yorum yazarken bende çok dikkatli olmaya çalışıyorum ama genelde içimden geldigi gibi yazıyorum. Kimseyi kırmamaya özen gösteririm zaten. Hani gerçek hayatta neysek, burdada öyleyiz dimi?

uzunincebiryol dedi ki...

Bu yorumla işte beni çok mutlu ettin. Haklısın Aslı, hatta belkide olduğumuzdan daha fazla biz oluyoruz bazen:)

BANU dedi ki...

İtiraf ediyorum, blogumu açtığımda karşıma çıkan ilk yazı bu olmasaydı yorum yazmayacaktım. Son zamanlarda bloglar arasında pek gezinemiyorum ama bugün içimden bir ses "Gezin ve yorumla!" dedi. Onu dinledim. Yazı yazan insanın doğal olarak beklentisi kısacık da olsa bir yorum oluyor. Yani bu durumda yazının içeriğine katılıyorum. Eski bir muhasebeci olarak da defterlerimizin hep iyilik ve güzellikle kapatılmasını diliyorum :) Ellerinize sağlık.

Sis dedi ki...

Blog listemde olan her bloga her güncellenmesinde mutlaka bakıyorum, ama işte her zaman diyecek lafım olmayabiliyor.

uzunincebiryol dedi ki...

BANU, iyi ki içinizdeki sesi dinlemişsiniz, beklerim efendim, her zaman:)

uzunincebiryol dedi ki...

Sis, evet haklısınız, blog yazmanın da okumanın da zevki burada bence. Okuyoruz istersek yorum bırakıyoruz ama bunların hiç biri görev değil zevk, burası içimizi döktüğümüz, paylaştığımız ya da öylesine dolandığımız bir platform. Ruh haline göre değişiyor tavrımız ne de olsa ama şu bir gerçek ki blog tutmak, yorum almak, yorum yazmak benim için ciddi mesele, önemsiyorum. Yine beklerim:)

by mutu dedi ki...

yorum yaparım bymutunun sitesinde en altına reklam bırakım falanda yazsana hahaha len ne insansın adsızdan yorum yapcana gir profil adınla yorum yazsanaa :D

uzunincebiryol dedi ki...

by mutu, merhaba, kullandığın dili sevip sevmediğime henüz karar veremedim, güzel tespitlerin var güncel hayata dair belki ondandır bloguna girip okumam ama hangi samimiyetle "len" oldum anlamadım. Hoş geldin.

uzunincebiryol dedi ki...

by mutu, tam da bu yazıma uygun bir yorumda bulunmuşsun isabet olmuş, söylemeden geçemeyeceğim.

Ecehan dedi ki...

Konuyla ilgili yazmıştım,
http://turkkadinlari.blogspot.com/2011/11/neden-yorum-yaparz.html
görüşmek üzere,