YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

10 Nisan 2012 Salı

GİZLİ YER

Burası benim gizli yerim, biraz gizemli kalsın istediğim yer. Aşkı ararken, aşk yolunda yürürken durakladığım, kendimi sorguladığım bazen heyecandan hissettiklerimi anlatamadığım yer. Her zaman yazılmıyor, her zaman duygular dile getirilemiyor, hangi kelimeyi yazsanız yerine geçemiyor hissettiklerinizin.
Eski halimi düşünüyorum, bazen davranışlarımda kendini hissettiren eski halimi, daha hırçın, isyankar halimi, bazı şeyler öyle bir yer ediyor ki derinden, söküp atamıyorsunuz o tepkileri davranışları.
Her zaman ama her zaman yumuşak, ipek gibi kaygan olamıyorum dikenleri batıveren kaktüs gibi ya da tırnaklarını çıkartıp bir tırmık atan kedi gibi oluyorum ama öfkem çabuk geçiyor saniyeler sonra ben yine yeni ben oluyorum hani daima kendisiyle barışık herkesle barışık kadın, gülmeyin, ne kadar çok böyle dersem, sonunda o yumuşak, sevgi dolu daima sevgiden konuşan o sıkıcı kadın olmak niyetindeyim, olabilirim:)!!
Burası kimliğimin hiç bir öneminin olmadığı bir yer, istediğim her şeyden bahsedebilecek çoğunlukla da Allah aşkıyla yol almaktan bahsedeceğim bir yer, sık sıkta kendimle konuşacağım yer, elimden ancak bu kadarı geliyor kendim için.
Bazen tembel bazen çok çalışkan tam gün anne yarım gün iş kadını, eşinin sevgilisi bir kadın (her ne kadar yaşam mücadelesinde sekteye uğrasa da) fikren ruhen bir genç kadınım ben.

Hiç yorum yok: