YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

1 Ekim 2011 Cumartesi

BİR DEMET PAPATYA


Sokak başında bir çiçekçi selam verdi
Papatyaları seversin sen, kendiliğinden biten tüm çiçekleri

Bir demet aldım hemen, kapına gittim usul usul çaldım  açmadın
Biliyordum gittiğini, çoktan terk etmiştin sevgimi
Kapına bıraktım papatyaları, bırakıp gittiğin gönlümün ayak ucuna

Ta en başından beri buraya ait değildin zaten, zamanda bir duraktım ben

Hayran olduğun, gizli gizli seyrettiğin penceremden
Açmadık derin mevzuları, sığ sularda gezdik hep, istemediğimizden değil

Sığ suları aşarsak geri dönememekten korktuk
Ben deli,  çağıldayan bir yürek

Sen deli, yaşlı bir dağ
Şiirdi dünyan, hayaldi memleketin

Bir gün gideceğin yer için ağıtlar yaktın
Olmayan çocukların için destanlar yazdın

Gizli gizli fotoğraflarına baktım, sen nasıl bir çocuktun
Nasıl bir gençtin eskiden

Gönül, vermedikçe içindekileri
Gizemli bir bahçeye girer sanır kendini

O gizem kendinde ama fakında değil sevgili

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: