YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

6 Eylül 2011 Salı

Annemin rahminde bir ceninim ben
Güvendeyim, bilmiyorum dünya kaç bucak
Kıvrılmış yatıyorum, huzurla sımsıcak
Çevremde su, gözlerim kapalı, hafif bir şırıltı kulaklarımda sanki bir ninni

Daha yok zihnimde hiçbir şey sadece bir var
Bir olmak var, korku yok, huzur var
Teslimiyet var, aşk var
Ne zaman dışarı çıktım kapıdan, farkına vardım benin
Ne zaman doğruluktan saptım, kendim olmaktan çıktım
Ne zaman

Yol uzun, zaman az, kayıp geçen bunca yıl
Geç mi kaldı bu gönül, sevgiliyi aramak için
Af dilemek için,

Yol gösterin a dostlar, affetsin isterim gerçek sevgili
Bu avare gönül terk eylesin süsü püsü
Bir şarkı söylemek isterim ya dost demek isterim
Sözümden, derdimden anlayan bir yürek isterim
Etrafımda bir çember gittikçe daralmakta, kendime dönmek yeter mi aşka
Püri pak, şeffaf, pürüzsüz.

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: