YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

6 Eylül 2011 Salı

Hediye

Bu alemde her şeyin bir sebebi var

Yaptıklarımızın ettiklerimizin bir sebebi,

Yolu ararken baktım bir sürü büyük

Kalpleri nur ile dolu, sözleri büyük

Ne az şey bilirmişiz biz

Bilmeden yaşarmışız biz

Bildiğini zannedip te gaflete düşenlerden olmuşuz biz

Cehaletin pençesinden tez kaçayım

Zaman geriye gider mi ki

Gitseydi eğer önce ben geriye giderdim

En güzelinden tekrar etmezdim yaptıklarımı

Şimdi 40 yaşında bir cahilim

Sevgiye susamış bir fakirim

Fakir olmak için bir yol bana

Yolu aramak bu kadar güç mü ola?

Sorarım ey dost neredesin, bir elimi tutup bana nefes verir misin?

Nereden başlayayım ne edeyim

Daldım sayfalara, söylenenlere, söyletenlere

Kendime bir pay istedim el açtım geri çevirmeyin diye

Aklım, gönlüm başka şey istemez oldu

Düşüncelerim tek bir ihtiyaçtan uyumaz oldu

Bu açlık nasıl geçecek, bu akıl nasıl bilecek

Sınırlarım var yetilerim belli lakin yine de isterim öğrenmeyi

Anamdan bildiğimin üstüne hiç koymamışım ben, aklımı çalıştırıp hiç okumamışım ben

Allah’ın izniyle el verin a dostlar, duyun sesimi buluşun benimle, neredeyseniz gösterin kendinizi

Güzel kelam etmek isterim, güzel kelam öğrenmek

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: