YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

6 Eylül 2011 Salı

Bu bir sınav mı acep

Bu gözlerimi açan ne

Farkında mıyım alemin

Bu alemin sonsuzluğunun

Bu okyanusta bir damla mıyım, bir zerre

Gönlüm ellerini açmış mı, hazır mı gerçeğe

Gerçek gözümün önündeyken görmemek niye

Allah’ım aç gözlerimi nurunla aydınlat gönlümü

Kalbim yeşersin cennetler açsın gönlümde

İçimden şarkılar söylemek geçiyor, aşkımı haykırmak, paylaşmak geçiyor

Yoldaş arıyorum bu yolda, dost meclisi nerede, tek miyim bu diyarda,  içimi açmak mı gerek yoksa kapatmak mı?

Bu bir sınav mı acep bitmeyen, bitmesini ilk defa istemediğim

Sınavlar korkutucu, ya başaramazsam ya eksik kalırsam

Eksik diye bir şey var mı, tam olmak ne

Tam olmak için mecnun mu olmak gerek

Aşkınla gözlerimi açtım dünyaya, nereye baksam yüreğim pır pır

Uçuverecekmiş gibi kanatlanır

Beni böyle hissettiren ne, yazdıran, güldüren, ağlatan

Nerede aradım bunca sevgiyi

 Sevgi yanı başımdayken, nasıl görmedim, göremedim

Geciktim mi, kapıyı çalmalı mıyım yoksa kapıyı çalmadan geçmeliyim eşiği

Kusurum çok hepsini saymaya kalksam

Affına sığınıp cahildim desem, her şeyi bildiğimi zannedip, gözlerim kördü desem

Zaten bilmektesin ben neyim.

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: