YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

6 Eylül 2011 Salı

İçimde bir başka ben var benimle konuşan
Bana sorular soruyor durmadan
Uykumda da geri kalmıyor konuşmaktan,
Devamlı yeriyor beni, eda etmediğimde suçumun yükü ağır geliyor
Bile bile nasıl olur bu, neden eksik hislerim, neden hata yapmaktan alamıyorum kendimi
Hemen cevap verdi diğeri, hata yapmazsan doğruyu nasıl bulacaksın
Doğruyu bulmanın güzelliğini nasıl tadacaksın
O zaman anladım, gözlerim yaşardı, bu güzelliği görmenin hazzı bir başkaymış
Bir yola çıkarken bir başlangıç olmalı
Mesafeler geçerken dönüp arkaya bakmalı
Bir yavru var benimle, mesuliyet büyük, ne gördüyse benden onu yapacak
Ben düz olmazsam o nasıl düz olacak, ben güzel olmazsam o nasıl güzel olacak
Sıcacık, yumuşacık, sevgi dolu biricik
Ana baba sevgisiyle dolup taşmış bir minik
O benim ikinci başlangıcım, mihenk taşım, yüreğimin bam teli

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: