YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

6 Eylül 2011 Salı

Bir yola girdim kendimden öte
Sonra yine kendime döndüm kendimce
Her nefeste aşkı gördüm, aşk diye diye kendimi yerdim
Kızdım, öfke duydum derinden, nefsim bana çok ağır geldi kendimden geçtim
Yoldaş oldu sonra yoluma giderken nefis
gözlerimi açtım, içimi kazıdım, bir güzellik aradım, sordum sen kimsin diye
aciz bir fısıltı geldi derinden ben kulum diye
Bu kul bir yola çıktı kul olmak için
kendi kendisini imtihan etmek için, hakikat her yerde açtım gözlerimi
perdeler kalksın dedim, yüreğimin pası silinsin, ensemden akıttığım su, olsun yangınımı söndürsün
Elime aldım bir tas, maneviyat çeşmesinin önünde ellerim açık, akan çeşmeden bir damla alabilir miyim diye beklerim her daim gözlerim açık.
Nefsin kendine eder eziyet ancak, dört ayağımla yürürüm bin fersah
Bakma bana, gözlerim bana çok uzak, yakın olmak için Allah'a, kendine bak.
Deniz'in anası oldum çıktım bir yola, uslan gönlüm dedim barış dünyayla.

uzunincebiryol

Hiç yorum yok: