YA HAYIR SÖYLE YA DA SUS!

28 Eylül 2011 Çarşamba

İŞ GÜÇ


Çalışma hayatım boyunca her karakterde insan gördüm herhalde ve görüyorum da. Yetişkin gibi görünen ama hala çocuk olan mızıkçılar, her zora düştüğünde kıvıranlar, her zaman hatayı başkasında bulanlar, ödülü, tebriği, mükafatı sadece kendine isteyenler, şirketin en küçük çocuğu olmak isteyenler, işi biraz daha abartıp yalan söyleyenler, aşıranlar, aşıranlara yataklık edenler, göz yumanlar, sadece kendi işiyle ilgilenenler, adam sendeciler, bana dokunmasınlarda ne olursa olsun diyenler, kriz anında gemiyi ilk terkedenler, sonuna kadar gemide kalanlar, filikaları indirip işçileri kurtaranlar, önce kadın diyenler, eşitlikten dem vurup kayıranlar, mükemmelliyetçi olanlar, takıntılı olanlar, kollektif çalışmaya inananlar, yalnız adamlar, dürüstler, işini sevenler, işini sevmeyenler, sadece şikayet edenler.....
İşte bu insan kalabalığı içinde sağlıklı kalmaya çalışanlar, zaman geçtikçe bu konuda başarılı olduğunu sanıp içine atanlar, içine attıkça sağlığını kaybedenler. Allah zor durumda kalanlara yardım etsin inşallah.

2 yorum:

Profösör dedi ki...

Amiiiin diyelim. Çok güzel yazıyorsun feyz oqalıyoruz yazdıklarınızdan..

uzunincebiryol dedi ki...

Profösör, teşekkür ederim, o sizin güzel bakışınızdan:)